torstai 16. toukokuuta 2013

Leikkauksesta yli 5kk !!

Nyt onkin jo aika kulunut sen verran nopsaan että leikkauksesta alkaa olee jo 5 kuukautta aikaa! Ja mun edellisestä postauksesta varmaan kuukausi! ;) Suurimmat pahoittelut!! Mutta toki ymmärtänette ette leikkauksen jälkeen tässä vaiheessa enää ole niin kauheasti uutta sanottavaa.

Elämänlaatu on rintojen myötä parantunut suuresti ja itsetunto kohonnut. Ne ketkä sanoo ettei rintoja oteta oman itsensä takia voitte haistaa paskat <3 Tokihan miehet rakastaa tissejä, mutta itse rakastan omia rintojani enemmän kuin kukaan muu. :) Edellisissä postauksissa olen tietty kertonut siitä etten ihan täysin näihin ole tyytyväinen ja se pätee edelleen, olenkin tässä hiljakseen alkanut jo keräämään rahaa uuteen leikkaukseen. Mutta siihen menee varmaan monta vuotta, ja voihan mielikin vielä muuttua. Saas nähdä! Kyllä nämä tällä hetkellä ovat omaan makuun liian pienet edelleen, eivätkä todellakaan tarpeeksi pyöreät. Tai pyöreät ja pyöreät... Mikähän oisi parempi adjektiivi.. Terhakat!! :)

Muttajoooo... Tää on tämmönen pikapostaus kuvien muodossa joten siitä, olkaa hyvä!






Asioita jotka ärsyttää: Toinen nänni sojottaa kiveen, toinen lintuun...... Ja nuo paitakuvat on sitten rintsikoiden kanssa, ilman rintsikoita en kuvia laita kun nehän näyttää ihan tyhmiltä, samoilta kun ennenkin!! :D Huoh

11 kommenttia:

  1. Ne ovat täyselliset!! ;) oon kateellinen. Ite kans pienitissinen ja olen päättänyt jo joskus yläasteella ollessani, että silikonit otan heti kun on varaa! :)

    VastaaPoista
  2. Noihan on jo ihan jättilollot! :D Mutta ymmärrän, itse menin leikkaukseen sillä mielin, että pääasia ettei liian isoa laiteta ja olin ihan kauhuissani kun lääkärin ehdottama koko alkoi kolmosella (eh, 300cc). Mut nyt tuntuu, että harmi kun en ottanut ees yhtä pykälää isompaa. Jotenkin sitä kai nälkä kasvaa syödessä :D

    -S

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä noi on just sopivat sellaset sopusuhtaset sun muuhun vartaloon verrattuna! Mulla on kuukausi leikkauksesta ja mulle laitettiin 325cc ja oon näihin tyytyväinen koska näyttää sopusuhtaselta. :) Mut kai se nälkä kasvaa syödessä mut mieti vielä tottakai nää on makuasioista eikä niistä voi kiistellä. Kyllä noi ainakin mun silmään on terhakat ja varmasti parempi kuin lähtökohta! Liian isot taas näyttää mun mielestä typeriltä jos on suht hoikka mutta jos haluat suuremmat niin mikäs siinä, toivon että sun mieli muuttuisi. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepp onhan se niinkin, monet sitä mulle on toitottanutkin että liika on liikaa, ja mulle yhtään isommat ois kyllä liian isot. Mutta en tiedä :) Ehkä mä jossain vaiheessa tajuan että nää on ihan tarpeeksi isot.

      Poista
  4. Minkä merkkiset sun implantit on? Ja mitkä on niiden mitat? Siis leveys ja korkeus? Itse olen menossa viikon päästä leikkaukseen ja suunnittelen n. 500cc rintoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Natrellen implantit. Ovat 335cc, muita mittoja en osaa sanoa. Huhh sullehan on tulossa sitte kunnon lollot :D

      Poista
  5. Nyt bikinikuvia ottamaan kun on kesä!! :)

    VastaaPoista
  6. Mä EDELLEEEN jaksan hehkuttaa sun boobseja!!!
    Niiiiin upeat!! Ei kai ne tuosta ylempänä vois edes olla, muuten sojottais nännit kattoon!!! ;)

    -DPH

    VastaaPoista