torstai 21. helmikuuta 2013

Mitä näiden tissien kanssa uskaltaa tehdä?

Oon tässä miettinyt pääni puhki mitä näiden rintojen kanssa uskaltaa jo tehdä? Leikkauksesta jo yli kaksi kuukautta mutta tietysti rinnat edelleen 'tuntuvat' joissakin tietyissä jutuissa joissa rintalihakset rasittuvat. Mä niin haluaisin alkaa reenaa ihan normisti ja täysillä mutta jotenkin muistelen ettei se vielä ole suositeltavaa? Piti vähän selata niitä jälkihoidon ohjeita ja siellähän lukee että juoksua, hyppimistä, ratsastamista yms tulisi välttää ainakin 2 kuukautta. Mistä ihmeestä mulle on iskostunut päähän että tää aika olisi 3 kuukautta? Ihan kun Asko oisi mulle semmoista puhunut. Kertokaahan naiset miten itse muistatte asian menevän :D Tää alkaa olee jo niin kyllästynyt tähän varomiseen, haluun päästä juoksemaan karseita rääkkilenkkejä ja vetää semmosia punttitreenejä että oksat pois! Okei, tällä hetkellä tää fiilis on vielä voimakkaampi koska pitäis päästä purkaa mun aggressioita jonnekin!! :D Miehet... Mikäs muukaan se tämmöstä vitutusta aiheuttais!

.. Muttajooo.. Kai sitä pitää vaan nyt kärsiä kun halusi tähän lähteä ;) Ja en toki kadu mitään, tällä hetkellä fiilikset vaan tämmöset.

Tuntuu ettei noi arvetkaan muutu mihinkään suuntaan, ihan kun ne ois vaan mennyt pahemmaksi! Ärsyttää tuo paskateippi kun sen laitto on aina niin hankalaa, en meinaa saada sitä millään pysymään ihossa tiukasti kiinni. Lähes aina se lähtee kupruilee heti eikä tartu, saa monta kertaa ottaa sen irti ja laittaa uudestaan uuden teipin. Turhauttavaa. :(

Mitäs vielä. Ärsyttää kun on talvi eikä tisseistä pääse täysillä nauttimaan. Karsee kerros vaatteita peittää ne yhyy. On tää hankalaa ;)

Sori tämmönen paska postaus, oli vaan pakko vähän avautua. Nyt on huono päivä.

Mutta kiitos kaikille kivoista kommenteista, ja tsemppiä kaikille jotka ovat leikkaukseen menossa! <3

19 kommenttia:

  1. Laitatko mulle sun s-postin, niin voin laittaa sinne viestä. Olis helpompi kommunikoida sitä kautta :D

    VastaaPoista
  2. Mulle sanottiin että 6vk jälkeen voi palata jo salille ja alkaa hiljaksiin kokeilemaan mitä kaikkea voi tehdä.
    Alakroppaahan sä voit jo hyvin alkaa pumppaamaan kovemmillakin painoilla jos vaan jaksat tauon jäljiltä ;)
    Kuntopyörää vaan polkemaan ja käsitreeniä kokeilemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okeii.. Mä en ois varmaa ihan 6vko jälkeen vielä uskaltanut kaikkea kokeilla, vielkin tuntuu rintalihaksissa vähän ikävältä jos reenissä joku liike ottaa niihin.
      Pitäs vaan nyt uskaltaa ja alkaa reenailee jo joka paikkaa, tulee muuten kiire päästä kesäkuntoon ;)
      Sulla ei enää pitkä aika leikkaukseen! HUII

      Poista
  3. Mä sain sellaset ohjeet,että kuukauden jälkeen voi esim treenata salilla varovaisemmin ja kahden kuukauden jälkeen voi tehdä kaikkee mitä ennen leikkaustakin. Mulle implantit laitettu siis osittain lihaksen alle. Niin ja ohjeeksi myös sain että kannattaa alussa pitää vaikka kahdet tukiliivit/hyvät sporttiliivit päällekkäin treenatessa.
    Käytätkö sä Micropore -teippejä? vai minkä merkkisiä? ja laitatko sä jotain rasvaa esim.bebanthenia arville?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tiedoista :) Oon tässä nyt alkanut varovasti, hyvin varovasti, testaileen kaikkea..
      Juu micropore-teippiä käytän, sitä ruskeaa.. Se on jotenkin tosi hankala laittaa, ei meinaa tarttua kunnolla :/ Ja rasvana mulla on Kelo-cote arpirasvaa, ja joskus käytän myös Bio-oilia..

      Poista
  4. Moi!

    Millä sait pois sun ihosta ne mustat tussijäljet, jotka piirrettiin ennen leikkausta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa!

      Nehän oli tosi vaikee saada pois, enkä mä niitä millään kyllä saanutkaa pois loppujen lopuks :D Kulumallahan ne lähti.

      Poista
  5. moikka!

    Miten sulla menee?
    Mulla on mennyt KL:n ja askon kanssa vähän sukset ristiin tai niin musta ainakin tuntuu.... ne on kauheen hermostuneita kun niiltä kysyy jotain ja saan hyvin eriäviä mielipiteitä =8
    pelottaa et mihin sitä joutuu kun leikkaus päivä koittaa... (viikon päästä)
    ootko päässy jo treenaa?

    -heinuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moiii!

      Mulla menee oikein hyvin, tissit voi hyvin ja minä tykkään mun kaksosista! ;)
      Aijjaa, tosi harmi juttu että noin mennyt :o Kuulisin mielelläni lisää asiasta jos haluat kertoa, mun sähköposti löytyy tuosta ylimmästä kommentista.
      Oon mä varovasti treeaillut jo yläkroppaakin, mutta enemmälti keskittynyt alaosaan :D

      Poista
  6. JOO MIELELLÄNI ja keskustelisin muutenki kaikesta :)
    LAITAN JOSSAIN VAHEESSA VIESTIÄ.. oho tuli sit isolla.... mut ainaki näkee lukee.. =)
    ootko muuten ollu tyytyväinen puöreeseen? mul on viel auki otanko anat. vai pyöreet.. mitä suosittele urheilulliselle tosi hoikalle?

    mietin et onkohan ne anatomist sit iän kans liian ns. roikkuvan näköset...? hmmm...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep laittelehan :)
      Joo olen kyllä ollut tosi tyytyväinen pyöreeseen, tuntuu jopa välillä että nääkin on liian luonnolliset :D Joten luojan kiitos en ottanut anatomista.. Tokihan itse suosittelen aina pyöreää, mutta ihan riippuu ihmisestä tykkääkö enemmän luonnollisesta niinkuin anatominen on.
      Eli kuten tuossa mietit tuota roikkuvuutta niin itse vähän kanssa olen ajatellut että tämä "luonnollisuus" menee iän kanssa pian vielä huonompaan suuntaan.. Tokihan yhtälailla pyöreätkin alkavat varmaan joskus vettymään mutta ajatttelisin etteivät niin radikaalisti kuin anatomiset. :)

      Poista
  7. Moi))

    Sull on niin hyviin tehty leikkaus )))) wow haluaisin samanlaiset! Voisitko kertoa, onko sulla kokonaan lihaksen alla vai osittain??? Ja kuka päätti ja miksi )?! Olen vähän pihalla näiden valinnoidet takia =/ koska enne laitettiin vain alle tai päälle. teitkö jyväskylässä??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka :)

      Kiitos, olihan mulla ihan paras kirurgi niin rinnoistakin tuli toivotunlaiset! :) Mulla on osittain lihaksen alla, leikkaava kirurgi päätti sen koska ei hirveästi ollut omasta takaa rasvakudosta yläosassa joten päälle laitettaessa olisi voinut implantin reuna alkaa jossain vaiheessa näkymään. Asko myös käyttää ilmeisesti eniten tätä tapaa eli laittaa mieluiten vissiin osittain alle. Jyväskylässä joo kävin operaatiossa. :)

      Poista
  8. oliko sulla kropassa nestettä leikkauksen jälkeen, jos oli ni kauan kesti et lähti pois? itseni on just leikattu ja painoa huimat 4 kiloo enemmän ja kroppa ihan turvonnu.. kamala tunne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm no jonkin verran taisi mahassa olla mutta en muualla ainakaan huomannut, ja muutamassa päivässä taisivat häippästä. Ohhoh sulla on aika pahasti kerännyt sitten nestettä, toivottavasti lähtee pian pois.

      Poista
  9. Moi!

    Jouduitko pitämään rintaremmiä leikkauksen jälkeen?

    VastaaPoista
  10. Terve )) osaatko kertoa eron, kokonaan rintalihaksen alla tai osittain niin kun sinulle tehtiin ;) ! Miksei kokonaan laitettu lihaksen alle?

    Toosi kaunit rinnat!!!! Jos jaksat laita lisää kuvia )))))

    VastaaPoista